Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΣΠΙΤΙΚΟ ΚΑΣΕΡΙ



την συνταγή την έκλεψα από την φίλη την Μαρία κι την ευχαριστώ πολύ γιατί έτσι τα παιδιά μου έχουν εξασφαλίσει το τυρί για το σάντουιτς του σχολείου από δικό μου γάλα!!!!!!!!!

2 λίτρα γάλα πρόβιο και κατσικίσιο μισό μισό
2 κουταλιές γιαούρτι πρόβιο
1 κουταλάκι ξινό
1,5 κουταλάκι αλατι χοντρό
Βάζω το γάλα να βράσει και διαλυω το γιαουρτι μεσα σε αυτο
Σε ένα ποτήρι έλιωσα το ξινό και το αλατι.
Μόλις το γάλα πάρει βράση πριν φουσκώσει ρίχνω το ποτήρι με το νερό και το ξινό.
Και προσθέτω 2 ποτήρια κρύο νερό.
Αμέσως το γάλα κόβει.
Βάζω μια τσαντιλα σε τρυπητό και ρίχνω το κομμένο τυρί μου.
Δένω την τσαντιλα και κρεμώ να σουρώσει.
Μετά από καμιά ώρα παίρνω το τυρί σε καλούπι.
Βάζω από πάνω ένα βάρος και το αφήνω ν στραγγίξει 12 ώρες περίπου.
Ξεφορμάρω και αρχίζω το αλάτισμα για 3-4 ημέρες με χοντρό αλατι.
Το έχω πάνω σε σχάρα να στραγγίζει.
Όταν το τυρί πάρει κίτρινο χρώμα είναι έτυμο!!!!
Μπορείτε να το αποθηκεύσετε η τυλίγοντας το σε μελισσοκερι
Η στην κατάψυξη
Πρόσφατα μου είπαν και σε μπολάκι που να το σκεπάζει το λάδι!!!!Από Nectaria Vlassi στην ομάδα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ - ΜΙΚΡΗ ΦΑΡΜΑ (Αρχεία) ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου