Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Γκιούλμπαχαρ Δέσποινα Σπανού Παναγιώτης Χούτρας... Καρυδιές 2014


Γκιούλμπαχαρ                                                                                                                      Στίχοι:   Βασίλης Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης                                                                                                                                                                   Κάποια βραδιά μαγική
μέσα στο Μισίρι την είδα
ήταν `ξωτική ομορφιά
η Γκιουλμπαχάρ η γλυκιά

 Γιαραμπίμ το γιαχαμπί
 γιαραμπίμ το γιαχαβάχ
 αχ λουλούδι μου Γκιούλμπαχαρ

 Αράπ χαβάς
 γιαβάς γιαβάς
 μου το 'χες πει με φιλιά
 σαν σε κρατούσα αγκαλιά

 Σκλάβος στο γλυκό της φιλί
 είμαι στο σεβντά της δεμένος
 κλαίω, νοσταλγώ και πονώ
 την Γκιουλμπαχάρ δεν ξεχνώ

 Γιαραμπίμ το γιαχαμπί
 γιαραμπίμ το γιαχαβάχ
 αχ λουλούδι μου Γκιούλμπαχαρ

 Αράπ χαβάς
 γιαβάς γιαβάς
 μου το 'χες πει με φιλιά
 σαν σε κρατούσα αγκαλιά                                                                                                              Θερμή παράκληση Δέσποινα, παράτα τα μικρόβια και πιάσε τα μικρόφωνα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου